خدمات سرویس

ارائه انواع خدمات لوله بازکنی در شهرهای مختلف کشور

خدمات سرویس

ارائه انواع خدمات لوله بازکنی در شهرهای مختلف کشور


رفع بوی بد فاضلاب در تهران , چاه توالت و…

برای از دربین بردن و رفع بوی بد فاضلاب مقدمه می بایست علت به وجود آورنده ی آن را شناسایی فرمایید , آن گاه با اعتنا به جهت آن نسبت به برطرف کردن بوی بد فاضلاب مبادرت فرمایید برای انجام این کار میتوانید از اشخاص متخصص و حرفه ای امداد بگیرید . لیست اشخاص فنی کار که در قضیه رفع بوی بد فاضلاب دارنده تخصص و تجربه میباشند را میتوانید به‌دنبال ببینید .


رفع بوی بد چاه فاضلاب در تهران

بوی بد فاضلاب یکی‌از مشکلاتی است که احتمال دارد هر منزل ای بوجود آید که چه بسا بعداز پاک کردن توالت گشوده نیز بوی بد چاه فاضلاب به مشام میرسد . در‌این مقاله قصد داریم تا به نظارت علت بوی بد چاه فاضلاب و راههای از دربین بردن بوی بد فاضلاب آشپزخانه , توالت و… بپردازیم .

رفع بوی بد فاضلاب

رفع بوی بد توالت و چاه دستشویی

برای از دربین بردن بوی بد توالت و چاه دستشویی آغاز می بایست علت آن را چک و آن گاه نسبت به رفع بوی بد مبادرت کرد . این بوی غیر مطلوب شاید به عوارض متفاوتی باشد که به‌دنبال این مقاله قصد داریم تا به محاسبه و توضیح عوارض متعدد بوی بد فاضلاب اشاره کنیم و برای رفع بوی بد فاضلاب کلیک کنید راهکارهایی خانگی و سهل و آسان را ارائه دهیم .

همینطور یکی‌از دلایلی که منجرب به بوی بد توالت است , گرفتگی لوله فاضلاب است که برای برطرف کردن آن از تخصص و مهارت یک لوله بازکن زبده میتوانید امداد بگیرید . بعداز این که علت گرفتگی لوله فاضلاب معین شد , میتوانید با به کارگیری از مواد خانگی نظیر لیمو , سرکه و … مبادرت به بازکردن گرفتگی لوله فاضلاب فرمایید .

علت نشت بوی بد فاضلاب در سوئیت

امروزه با گسترش سوئیت نشینی و به جهت کوچک بودن مساحت سوئیت , توالت در درون خانه ایجاد شده است , که‌این مورد باعث شده تا بوی بد فاضلاب به درون خانه رویه یابد . بوی بد فاضلاب نشان دهنده نشت گاز فاضلاب است و میتواند عوارض متفاوتی داشته باشد که در‌این مقاله به بزرگترین عوارض بوی بد فاضلاب اشاره میکنیم :

سیفون دستشویی

در قدم اولیه برای کشف کردن علت بوی بد فاضلاب می بایست سیفون دستشویی را چک کرد , من جمله اقداماتی که برای خودداری از پخش شدن گاز فاضلاب یا این که هیدروژن سولفید در سیستم لوله کشی ساختمان , انجام می‌دهند قرار دادن سیفون در توالت است . اکثر اوقات سیفون با فلاش تانک غلط گرفته می شود اما واجب است بدانید که سیفون یا این که شتر ذیل سنگ دستشویی نهاده می گردد و اکثر اوقات وقت ها آکنده‌از آب است . سیفون دستشویی مدام مقداری آب داخل خودش نگه می‌دارد تا بوی بد چاه پخش نشود .

مالامال شدن چاه فاضلاب

در صورتی‌که چاه فاضلاب مالامال باشد واضح است که بوی بد فاضلاب در دور و بر پخش می شود که در‌این‌صورت می بایست بلافاصله با اشخاص کارشناس در قضیه خالی کردن چاه تماس حاصل نمایید . از عوارض بوجود وارد شدن بوی بد فاضلاب می شود به پارگی لوله فاضلاب و یا این که نشت فاضلاب به دیواره ها اشاره کنیم . پارگی لوله آب معمولاً به جهت فرسوده بودن لوله های فاضلاب , یخ زدگی , ضربه واقعه می افتد که در صورتی‌که لوله فاضلاب ترکیده باشد می بایست با‌گاز خلل را برطرف فرمایید در غیر اینصورت منجر جلوس کرد ساختمان می گردد .

فرسوده شدن چاه فاضلاب

چاههای فاضلاب فرسوده که اکثر اوقات در ساختمانهای کهن موجود است علاوه بر داشتن بوی بد , اشتباهات دیگری از قبیل رسوب لجن ها به دیوار فاضلاب وجود میاورند که‌این رسوب لجن ها منجر می شود تا چاه فاضلاب مکررا مالامال شود و در‌این مواقع خالی کردن چاه , رویه حلی صحیح و منطقی برای حل این خلل نیست . در‌این مواقع پیشنهاد می گردد که از سرویس ها کف تراشی به کارگیری فرمایید تا خلل به طور شالوده ای حل شود و دیگر نیاز به سرویس ها خالی کردن چاه به طور مکرر نداشته باشید .

معالجه قطعی بوی بد فاضلاب به روشهای خانگی

برای رفع بوی بد فاضلاب میتوانید در سیفون یا این که به عبارتی شتر گلو آب بریزید تا آبی رنگ که از پیشین در آن موجود است , عوض شود . با انجام دادن این کار کماکان از شر بوی بد فاضلاب ریلکس نشدید میتوانید رویه شغل های ذیل را به کار ببرید . مطرح ترین مزیت به کارگیری از این طرز ها بی ضرروزیان بودن و دردسترس بودن آن ها است . این مواد شیمیایی نبوده و خطرهای مواد شیمیایی را به ملازم ندارد و در هر منزلی هم پیدا می شود .

 رفع بوی بد فاضلاب با سرکه و جوش شیرین

نصف واحد اندازه گیری جوش شیرین را در لوله فاضلاب بریزید

نصف واحد اندازه گیری سرکه سپید را نیز به آن بیشتر فرمایید

درب فاضلاب را بپوشانید و بعداز ۵ دقیقه آب گرم را گشوده فرمایید

در صورتی‌که گشوده نیز بوی وجود داشت , این کار را چندبار تکرار فرمایید تا به طور کامل بوی بد زدوده شود .

به کارگیری از جوش شیرین و نمک برای رفع بوی بد دستشویی

برای این کار نیاز به یک جام جوش شیرین و یک جام نمک و یک کتری آب جوش نیاز دارید . میتوانید جوش شیرین و نمک را در درون لوله فاضلاب بریزید و آن گاه آب جوش را در داخل لوله بریزید اعتنا داشته باشید که در هنگام به کارگیری از این کار از دستکش و ماسک به کارگیری فرمایید و از لوله فاضلاب یا این که چاه مسافت بگیرید . محلول جوش شیرین و نمک محلول قادر برای از دربین بردن و رفع بوی بد فاضلاب است .

avoid-salty-water-300x200

جوش شیرین و آبلیمو

در‌این طرز کمی جوش شیرین و آبلیمو را با نیز ادغام فرمایید تا مایع خمیری نتایج شود و آن را در لوله فاضلاب بریزید و بعداز یک‌سری دقیقه میتوانید آب سرد را گشوده فرمایید . با انجام این کار شاهد خواهید بود که گرفتگی لوله فاضلاب برطرف و رویه آن گشوده می شود و بوی بد چاه دستشویی از دربین میرود . ادغام جوش شیرین و آبلیمو تشکیل مایعی اسیدی میدهد که در هنگام به کارگیری از آن می بایست از ماسک و دستکش به کارگیری فرمایید و مسافت واجب را رعایت فرمایید .

سرکه سپید و لیمو

برای از دربین بردن بوی بد فاضلاب با به کارگیری از سرکه سپید و لیمو میتوانید لیمو را به طور تیکه تیکه درون قالب یخ مکعبی بریزید و داخل قالب را با سرکه سپید مالامال فرمایید . اگرچه روز یکی‌از قالب ها را درون لوله فاضلاب بریزید و آن گاه آب سرد را گشوده فرمایید تا قالب ها ذوب شوند .

Vinegar-and-lemon-juice-265x300

رفع بوی بد با لیمو و سرکه

به کارگیری از ادغام آب و آهک برای از دربین بردن بوی بد توالت

۱۰ لیتر آب رو با ۱ کیلو آهک ادغام کنین .

بعداز یک‌سری ساعت محلول را جنبش دهید و از صافی بگذرانید .

بعداز صاف کردن محلول میتوانید آن را در درون لوله فاضلاب بریزید .

چوب کبریت

یکی‌از سرعت بالا ترین و جذاب ترین شیوه های از دربین بردن بوی بد دستشویی به کارگیری از چوب کبریت است . از سوختن چوب کبریت آزاد می شود میتواند بوی بد را به خویش جذب نماید و همین کار منجر می شود تا بوی بد فاضلاب زدوده شود , پس میتوانید با پر‌نور کردن یک‌سری عدد چوب کبریت از شر بوی بد فاضلاب شل گردید .

هشدار

برای رفع بوی بد فاضلاب از نفت به کارگیری نکنید . نفت منجر می شود باکتری های تجزیه کننده لجن های چاه از دربین بروند که در‌این‌حالت‌ لجن ها در کف چاه مانده و بازدارنده می شود تا آب به درون زمین رخنه نماید و بعداز مدتی منجر مالامال شدن چاه می شود . علاوه بر این نفت منجر مشکل در تصفیه فاضلاب هم میگردد , به همین جهت پیشنهاد می گردد تا از نفت تحت عنوان از دربین غالب بوی فاضلاب به کارگیری نشود .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد