خدمات سرویس

ارائه انواع خدمات لوله بازکنی در شهرهای مختلف کشور

خدمات سرویس

ارائه انواع خدمات لوله بازکنی در شهرهای مختلف کشور

برطرف کردن بوی بد فاضلاب

برطرف کردن بوی بد فاضلاب چاه سرویس بهداشتی و ... 

علت به وجود آمدن بوی بد فاضلاب جهت از بین بردن آن شناسایی کرده و از افراد کارشناس و ماهر جهت برطرف کردن بوی آن با توجه به علت آن کمک بگیرید. با کلیک روی لینک rahgoshaymuseum.ir در ادامه می توانید فهرست افراد فنی کار که در زمینه رفع بوی بد فاضلاب تخصص و تجربه کافی را دارند بررسی کنید.

 

sewer

چگونگی رفع بوی بد فاضلاب

در هر خانه ممکن است بوی بد فاضلاب یکی از مشکلاتی باشد که حتی بعد از تمیز کردن دستشویی به مشام برسد. راه های از بین بردن بوی بد فاضلاب آشپزخانه سرویس بهداشتی و ... علت بوی بد چاه فاضلاب  در این مطلب به انتشار می گذاریم.

رفع کردن بوی بد سرویس بهداشتی و چاه توالت

اقدام به بررسی بوی بد بدن سرویس بهداشتی و چاه توالت کردن آن ابتدا باید به تشخیص علت آن اقدام کرد. در ادامه مطلب دلایل مختلف روی بدن ممکن است به وجود بیاید بررسی و تحلیل کنیم و راهکار های خانگی و آسان برای رفع بوی بد فاضلاب ارائه کنیم می توانید جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید . یکی از علت‌های است که باعث به وجود آمدن بوی بد سرویس بهداشتی می شود که از تجربه و مهارت یک لوله بازکن جهت بر طرف کردن آن می توان کمک گرفت. بعد از مشخص شدن گرفتگی لوله فاضلاب با مواد خانگی به لیمو سرکه و... میتوانید برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب اقدام کنید.

دلایل نشت بوی بد فاضلاب در آپارتمان

به دلایل کوچک بودن مساحت آپارتمان و توسعه آپارتمان نشینی سرویس های بهداشتی در داخل خانه ساخته می شود بوی بد فاضلاب به درون خانه راه می یابد بوی بد فاضلاب می باشد و به دلایل مختلفی می تواند داشته باشد  در این مطلب از امهم ترین علت های بوی بد فاضلاب اشاره خواهیم کرد:

سیفون توالت

برای جستجو و یافتن دلایل فاضلاب باید سیفون توالت را بررسی کرد . قرار دادن سیفون در سرویس بهداشتی از جمله اقداماتی می باشد که جهت جلوگیری از منتشر شدن گاز فاضلاب یا هیدروژن سولفید در سیستم لوله کشی ساختمان انجام می دهند.
سیفون زیر سنگ توالت گذاشته می شود و همیشه پر از آب می باشد با فلاش تانک اشتباه گرفته می شود. آبی که سیفون توالت همیشه به مقدار کمی درون خودش نگه میدارد �ب می‌شود تا از انتشار بوی بد چاه جلوگیری کند.

پر شدن چاه فاضلاب

درمان بوی بد فاضلاب در فضا منتشر می شود که چاه فاضلاب پر باشد که در مواجه شدن با چنین مشکلی باید سریعا افراد متخصص که در زمینه تحقیقات چهار مهارت دارند تماس بگیرید. لوله بازکنی جمال آباد فنی کارا
ترکیدگی لوله فاضلاب و یا نشت فاضلاب به دیوار ها را می توان از علت های به وجود آمدن بوی بد فاضلاب باشد. به دلیل فرسوده بودن لوله های فاضلاب یخ زدگی ضربه معمولاً ترکیدگی لوله آب اتفاق می افتد. که در صورت حفاظ دار را باید سریع برطرف کرد گرفتن سبب نشت ساختمان می شود.

فرسودگی چاه فاضلاب

 در ساختمان های قدیمی فاضلاب فرسوده وجود دارد که مشکلاتی همچون این رسوب لجن ها به دیوار فاضلاب به وجود بیاورد که تنها و باعث می شود چاه فاضلاب به طور مدام پر شود که راه حل تخلیه چاه در این مواقع کار درست و منطقی برای از بین بردن این مشکل نمی باشد.در این صورت بهتر است از خدمات تخلیه چاه استفاده شود تا دیگر نیازی به استفاده مکرر از خدمات تخلیه چاه نباشید.

رفع مشکل بوی بد فاضلاب به روش خانگی

برای از بین بردن بوی فاضلاب می توانید سیفون یا همون شترگلو را تمیز کنید تا آبی که از قبل از آن وجود دارد باز شود با انجام دادن این کار از بوی بد فاضلاب که از اینکه شما بیرون می آید جلوگیری می کنید بزرگترین مزیت استفاده از این روش بی ضرر بودن و در دسترس بودن آن می باشد استفاده از جوش شیرین و سرکه محلول های رفع گرفتگی لوله میباشد.

سرکه و جوش شیرین

  1. لوله فاضلاب نصف پیمانه جوش شیرین را بریزید
  2. سرکه سفید و هم به میزان نصف پیمانه به آن اضافه کنید
  3. درپوش فاضلاب را ببندید و پس از ۵ دقیقه آب گرم را باز کنید

avoid-salty-water-300x200

چگونه می توان از ترکیب نمک و جوش شیرین برای مقابله با بوی بد توالت استفاده کرد

برای انجام این کار لازم است یک لیوان جوش شیرین داشته باشیم و در کنار آن با استفاده از یک لیوان نمک و کتری آب جوش این کار را انجام داد. می توان نمک و جوش شیرین را همزمان به داخل لوله های فاضلاب که بوی بد می دهند ریخت و بعد از آن آب جوش را روی آنها ریخت و البته باید توجه کرد که در در حین انجام این کارها حتما از دستکش مناسب و ماسک استفاده کرد و فاصله مناسبی را با لوله فاضلاب و چاه داشت تاکیدی که گفته شد یعنی محلول جوش شیرین و نمک راه حلی بسیار خوب و ترکیب قدرتمندی برای مقابله با بوی بد فاضلاب می باشد.

استفاده از آبلیمو و جوش شیرین

از جوش شیرین و آبلیمو و ترکیب آن ها مایه خمیر حاصل می شود که از این روش برای بازکردن لوله فاضلاب می توان پس از چند دقیقه استفاده کرد برطرف شدن گرفتگی لوله فاضلاب پس از انجام این کار موجب می شود تا. بوی بد چاه توالت از بین برود. از مخلوط کردن جوش شیرین و آبلیمو مایع اسیدی تشکیل می شود که برای استفاده از آن باید از ماست و دستکش استفاده کرد و رعایت فاصله لازم را در نظر داشت.

لیمو و سرکه سفید

به طور که در اون قرار دهید و داخل قالب را با سرکه سفید پر کنید . هر چند روز یکبار در داخل لوله فاضلاب یکی از قالب ها را بریزید و برای ذوب شدن قالب ها پس از ریختن آنها آب سرد را باز کنید.

Vinegar-and-lemon-juice-265x300 

جهت از بین بردن بوی بد دستشویی از ترکیب آب و آهک استفاده کنید

  1. یک کیلو آهک را با10لیتر آب ترکیب کنید
  2. محلول را بعد از چند ساعت تکان دهید و از صافی رد کنید
  3. محلول را می‌توانید بعد از صاف کردن در داخل لوله فاضلاب بریزید

استفاده از چوب کبریت

 برای از بین بردن بوی بد توالت یکی از سریع ترین و جالب ترین راه ها استفاده از چوب کبریت می باشد بوی بد توسط سوختن چوب کبریت آزاد می شود می تواند جذب کند که این ها سبب می شود تا بوی بد فاضلاب از بین برود از شما می توانید با استفاده از روشن کردن چوب کبریت از بوی بد فاضلاب راحت شوید.

هشدار

هشدار از نفت برای مقابله با بوی بد فاضلاب استفاده نکنید. باکتری های تجزیه کننده در جنها از چاه که در جریان های باقی مانده در کف چاه دلیل حالت از رفتن آب به درون زمین جلوگیری می کند و بعد از مدتی چاه می شود. �ای از بین بردن بوی بد فاضلاب توصیه می‌شود از نفت استفاده نشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد